Pixabay Image 1205084


Po pierwsze nie musisz rezygnować z pracy na etacie, aby rozpocząć działalność e-marketingową.

Mnóstwo osób traktuje pracę w sieci, jako biznes po godzinach. Jednak po 2 – 3 latach z reguły przechodzą na własną działalność i rezygnują z pracy dla kogoś. Po co pracować dla innych, jeśli poświęcając tyle samo czasu na działalność e-marketingową, masz kilkukrotnie wyższe dochody. Jednak są osoby, których termostat finansowy nie jest gotowy na wyższe zarobki i robią wszystko, aby nie zarabiać więcej niż 2-3 tyś złotych na miesiąc. Zadziwiające, że wszystko zależy od nas, naszych przekonań, wartości i naszego termostatu finansowego.
Na początek bardzo ważna jest własna strona ekspercka. To tam umieszczasz informacje na temat tego kim jesteś i dlaczego robisz to, co robisz. Warto się przedstawić i opisać profil swojej działalności. Warto zadbać o swój wizerunek. To, jak się wypowiadamy i jak wyglądamy wpływa na naszą działalność e-marketingową. Pamiętaj, że pierwsze wrażenie, jest zawsze tylko pierwsze…. Według badań, to pierwsze 10 sekund decyduje o relacji, jaką wytworzymy z klientem.
Treści, jakie umieszczamy na stronie, są odpowiednikiem poziomu znajomości tematu, w którym uważamy się za ekspertów. Warto umieścić własne portfolio, jeśli do tej pory mamy osiągnięcia w dziedzinie, którą chcemy się promować w sieci. Warto na blogu umieszczać artykuły, które dotykają tematów Twojej działalności. Warto skorzystać na początek z gotowych narzędzi, które w sposób bardzo prosty pomagają pojawić się w Internecie i rozpocząć działalność e-marketingową.

Aby osiągnąć sukces w Internecie warto konsultować się z osobami, które taki sukces osiągnęły. Zadawać pytania i korzystać z ich rad lub wskazówek. Ja na przykład korzystam z wiedzy marketingowej na arturwiktor.eu.

Ważne jest, aby zdobyć listę mailingową, gdyż to właśnie dzięki ludziom Twój biznes kwitnie. Zatem kolejnym krokiem jest stworzenie stron przechwytujących, które pozwolą zainteresować  Twoich potencjalnych klientów produktem, który oferujesz.

Jeśli chcesz zaistnieć w sieci udzielaj komentarzy na stronach o podobnej branży. Dziel się swoja wiedzą i doświadczeniem. Dzięki temu większe grono osób trafi na Twoją stronę i zapozna się z ofertą, którą proponujesz w sieci.

Bądź systematyczny!

W działalności e-marketingowej bardzo ważne jest konsekwentne działanie.

Dlatego warto zaplanować sobie cały tydzień pracy. Co dokładnie i w którym dniu będziesz realizował. Polecam wypisać sobie wszystkie zadania, jakie przyjdą Ci do głowy, do realizacji. Później rozpisać dni tygodnia i przypisać konkretnie zadanie do danego dnia. Ułatwia to zarządzanie sobą w czasie. Ważne, abyś uporządkował zadania pod względem ważności, gdyż wtedy praca będzie bardziej efektywna.

Pamiętaj! Pracuj mądrze, a nie ciężko!

Narzędzia, z których ja korzystam pozwalają mi zautomatyzować działalność e-marketingową. Chodzi o to, abyś wykonał jedną pracę i służyło to każdemu Twojemu klientowi. Bądź mądrym i operatywnym e-marketingowcem.

Myśl, planuj, działaj!

Jestem przekonana, że Twoja systematyczność i determinacja w dążeniu do celu zostanie nagrodzona.

One Thought on “Działalność e-marketingowa – jak zacząć?”

  • Ela bardzo konkretny artykuł. Przekazujesz wartość, a tak naprawdę sekret działania w sieci. Jeżeli robimy to systematycznie to niedługo pojawią się oczekiwane rezultaty. Brawo!

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *